The Seasons Tag

Bună tuturor!
Știu că am fost cam absentă, însă am și un motiv întemeiat. Fac ultimele pregătiri pentru începerea facultății. Nu credeam că poate fi atât de greu să fii student.
Anyway, astăzi am revenit cu un book tag, al anotimpurilor. Nu am văzut să fi fost folosit de alte bloguri, așa că pot spune că e gândit de mine, într-un moment de liniște și pace. Să începem!

1. O carte cu personaje înfloritoare ca o zi de primăvară.
Este vorba, de fapt, de o serie, și anume, Outlander, scrisă de Diana Gabaldon. Pe parcursul ei, personajele au evoluat exponențial și m-au făcut să le îndrăgesc și să mă atașez și mai tare de ele.

2. O carte cu o poveste atât de steamy și de fierbinte precum o săptămână caniculară de vară.

3. O carte cu un final atât de schimbător și neașteptat precum trei luni de toamnă.

4. O carte cu un personaj cu un suflet rece ca prima ninsoare din iarnă.
... până apare Anastasia în viața lui, după cum știm prea bine toți. Atunci, treaba se schimbă.

Acesta a fost tag-ul! Sper că v-a plăcut și vă aștept și cu alte sugestii de cărți pentru fiecare categorie.
Nu nominalizez pe nimeni pentru a prelua tagul, însă cine o face, rog să specifice de unde provine.

Aceasta am fost eu și ne revedem curând!

Comentarii

  1. Abia aștept să citesc seria Călătoarea și Amantul. Frumos tag!♥

    RăspundețiȘtergere
  2. Am revenit! 😊
    https://bookysme.wordpress.com/2017/08/23/the-seasons-tag/

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

O zi cu prietena Corina Cîndea

The protector, de Jodi Ellen Malpas - Recenzie