A Bookaholic Struggle

Bună tuturor! Astăzi am venit cu o nouă postare.
După cum probabil știți cu toții, iubitorii de cărți se confruntă zilnic cu diferite... situații, ca să spun așa. Poate fi vorba despre alegerea absolut dificilă dintre o carte din bibliotecă, încă necitită sau despre o carte nouă, din librărie. Dacă e a doua variantă, intervine întrebarea: cum să cumpăr doar una? Sunt atât de multe! Să simți asta pe propria piele nu este un lucru deloc plăcut, mai ales dacă ai un buget redus alocat achiziționării de cărți.
Astăzi vreau să vorbesc despre diferența dintre o carte citită din scoarță în scoarță care, la un moment dat, a fost și ea nouă și frumoasă, însă pe parcurs, a suferit efectele adverse ale unui bookaholic ce nu s-a putut dezlipi de ea până nu a terminat-o, respectiv, o carte de care nu s-a atins deloc cititorul și care urmează la rând pentru a fi savurată.
O să mă dau drept exemplu pe mine ce am avut ca lectură recentă primul volum din seria „Outlander”.




Tocmai am terminat de citit primul volum din serie și, oricât de mult am încercat să am foarte mare grijă de carte, urmele și uzul și-au pus amprenta pe ea și s-a transformat dintr-o carte nouă, într-una „uzată” însă devorată pagină cu pagină și care poate fi recitită oricând.
Astea sunt semnele care îmi confirmă mie faptul că acea carte a fost citită cu drag și nu a fost lăsată din mână decât atunci când s-a făcut simțită prezența somnului.

Aceasta am fost eu și ne auzim în curând cu alte articole noi!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

The Seasons Tag

O zi cu prietena Corina Cîndea

The protector, de Jodi Ellen Malpas - Recenzie