Top 5 clișee des întâlnite în cărți/filme

Bună tuturor!
Am revenit cu un nou articol, după cum v-am obișnuit, tot legat de cărți, în mare parte. Astăzi, am decis să discut puțin despre clișeele pe care le întâlnim în aproape oriunde. Let's start!

1. Antiteza dintre băiatul cel rău și fata cea bună.

2. Fetele scorpii și populare din liceu.


3. Personajul principal negativ și arătos.


4. Triunghiuri conjugale.


5. Finalurile fericite - happily ever after

Acestea au fost cele mai „tipice” clișee din orice carte/film. Sper că v-a plăcut și dacă aveți sugestii legate de alte clișee, le puteți lăsa în comentarii, down below. 
Asta am fost eu și ne auzim și cu alte postări!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

The Seasons Tag

O zi cu prietena Corina Cîndea

The protector, de Jodi Ellen Malpas - Recenzie