Îngerul întunecat, primul volum din seria „Orașul îngerilor”, de Mihaela Strenc - Recenzie


Editura: Quantum Publishers
An apariție: 2016
Număr de pagini: 232

Sinopsis: De milenii, Veghetorii îi apără pe oameni de strigoi și de creaturile lumii de dincolo. Ana ignoră regulile ce le obligă pe Veghetoare să-și aleagă tineri la fel ca ele și intră într-o relație cu un bărbat fermecător, dar cu un trecut întunecat. Iubitul ei ascunde însă un secret care o va pune față în față cu cele mai negre coșmaruri ale ei. Acesta este în realitate fiul conducătorului, un Veghetor care a fost izgonit din familie după ce s-a aflat că s-a dedat unor practici interzise. Dar asta nu e cea mai mare problemă a Anei...

Părerea mea: Atunci când m-am apucat de această carte, eram pe holurile unei clinici de stomatologie, îmi așteptam rândul la coadă pentru programare. Știam că aveam de așteptat mult așa că mi-am scos cartea din geantă și am început să citesc. De ce să neg, am mai citit cărți care abordează genul fantasy și menirea îngerilor pe pământ, însă povestea pe care Mihaela Strenc ne-o concepe este specială. Asta m-a determinat să citesc aproape toată cartea în decurs de o oră și jumătate, neputându-mă dezlipi de rândurile ei. Cu fiecare capitol ce se termina, voiam să continui tot mai mult, nu mă săturam.
Primul volum din trilogia „Orașul îngerilor” ne prezintă povestea Anei, o Veghetoare orfană cu multe responsabilități. În ciuda faptului că nu face parte din lumea oamenilor, a „celor adormiți” pe care ea trebuie să îi protejeze de amenințarea strigoilor și a creaturilor întunericului, se găsește prinsă într-o relație cu un bărbat misterios pe nume Alex ce o determină să încalce reguli importante cu care a trăit de când s-a născut, iar această greșeală o poate costa scump. Pe parcursul relației cu Alex, Ana descoperă că el este mai mult decât pare, și anume, un aventurier fără implicații și, în ciuda diferenței mari de vârstă dintre ei, atracția este din ce în ce mai mare și o determină să rămână alături de el în continuare.
Până într-un moment când ea îi află secretele și lumea ei este dată peste cap complet.
Statutul de Veghetor, fiu al conducătorului, izgonit din familie din cauza unor practici oculte și interzise, o sperie pe Ana, neștiind dacă mai poate avea încredere în el. Motivele ce stau în spatele faptelor lui încă au repercursiuni în prezent, iar Ana va trebui să ia o decizie finală ce îi poate salva sau distruge pentru totdeauna viața.

--------------------------------------------------------------------------
- Numele meu de Veghetor e Zori, îi zise el deodată, mângâindu-i părul. Mereu la granița dintre noapte și zi.
-Numele meu e Nor, spuse tânăra, mai mult ca să nu tacă.
-Nor, rosti Alex încet, îl voi ține minte. O să mi-l amintesc când o să ajung dincolo.
--------------------------------------------------------------------------
Cartea poate fi comandată de pe site-ul editurii Quantum Publishers sau de pe site-ul Elefant.ro.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

The Seasons Tag

O zi cu prietena Corina Cîndea

The protector, de Jodi Ellen Malpas - Recenzie