Urlet în tăcere, volumul I, de Marina Neagu - Recenzie

Editura: Quantum Publishers
An apariție: 2016
Număr de pagini: 236

Sinopsis: Fără să știe, Sara, o adolescentă a zilelor noastre, suferă de pe urma unor legăminte făcute în urmă cu 2000 de ani, când cea din care avea să se deschidă linia familiei lor, marea preoteasă a dacilor, jură să-și reîntâlnească iubirea pierdută. Este atrasă în jocuri periculoase a căror inițiere nu îi aparține, dar ale căror consecințe zguduie cu totul micul ei univers.
Când violența îmbracă țesuturi umane, viața Sarei este salvată în mod misterios. Dar supraviețuirea vine cu un preț mult prea mare.

Părerea mea: Încă de când am citit „Frumuseți monstruoase”, mi-am dat seama că Marina Neagu este autoarea ce trebuie să se afle în lista mea cu urmăriri. Cărțile ei au devenit un must read pentru mine, tocmai de aceea, imediat ce am terminat de citit primul volum din „Urlet în tăcere”, mi-am dat seama ce greșeală am făcut atunci când nu mi-am comandat și cel de-al doilea volum. Finalul primului m-a lăsat atât de tulburată încât mi-au trebuit câteva minute bune să îmi revin și să mă gândesc la ce naiba s-a întâmplat. Nu voi spune mai multe pentru că sunt multe persoane care nu au apucat încă să o citească și nu îmi place să dau spoilere.

Să o luăm cu începutul.

Mi-a plăcut foarte mult faptul că volumul a început cu versurile unei piese, geniale, de altfel. Încă de când deschizi cartea, citești versurile și îți dai seama că ele dezvăluie mai multe idei  ți-ai putea da seama. Nu este doar o melodie, este mai mult de atât. Ea reprezintă esența întregii trilogii, dacă stau să mă gândesc. If I could/Then I would/I'd go wherever you will go. Aceste versuri subliniază esența trilogiei, și anume, cât de departe ai ajunge pentru persoana pe care o iubești mai mult decât propria-ți viață, sacrificiile pe care ești dispus să le faci pentru ea, dar și consecințele și prețul pe care trebuie să îl plătești.

Asta e lecția pe care ne-o predă Markus, un bărbat ce a fost dispus să aștepte secole întregi pentru iubirea sa. Un bărbat ce își salvează iubita de la moarte pentru că nu suportă să o piardă din nou. Un bărbat ce are suficientă tărie încât să își salveze prietenii în detrimentul iubirii sale. Un bărbat ce e în stare să se sacrifice pentru ca iubita lui să trăiască. Nu găsești des un bărbat ca el. Și tocmai asta e ceea ce Sara apreciază la el.

La început, i se părea ciudat și dubios faptul că tipul misterios, brunet și, aparent, dur o urmărește peste tot, din umbră. Îi simțea ochii de gheață în ceafă, avea fiori pe șira spinării de fiecare dacă când o privea. Până și eu ajunsesem să am dubii în privința lui. Atitudinea lui mi-a dat de înțeles uneori că el era, de fapt, personajul negativ. Cât de tare am putut să mă înșel.



După cum spuneam și la început, finalul primului volum m-a tulburat profund, el fiind cauza pentru care nu am stat pe gânduri când mi-am comandat și cel de-al doilea volum. Trebuie, AM NEVOIE să știu ce se întâmplă cu ei în continuare. Nu vreau să rămân cu ideea că Markus nu e ceea ce am crezut eu că e.

Atunci când am auzit prima dată de această serie și mi-a fost recomandată, nu înțelegeam ce e cu atâta obsesie pentru ea. Acum, nu pot să nu fiu de acord. Dacă primul volum mi-a arătat o poveste de dragoste cum rar întâlnești, care sfidează orice lege, regulă sau generație și mi-a provocat dependență, cel de-al doilea, sper, că nu îmi va distruge speranțele pe care mi le-am făcut legat de Markus și Sara.

----------------------------------------------------------------------
„Cine ești tu, Markus?”
M-a privit, fără să-mi răspundă.
- Cineva care a greșit și din cauza căruia tu plătești acum eroarea făcută atunci. Trebuia să te iau pe sus din mall-ul ăla și să te duc undeva unde știam că nimeni nu te poate atinge. Cineva care nu poate accepta să te piardă... din nou.
----------------------------------------------------------------------

Cartea poate fi comandată de pe site-ul Elefant (aici) sau de pe site-ul editurii Quantum Publishers (aici).

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

The Seasons Tag

The protector, de Jodi Ellen Malpas - Recenzie

O zi cu prietena Corina Cîndea